Vrácení a reklamace
Jak postupovat při reklamaci, vrácení nebo výměně
1. V online reklamačním formuláři vyplňte všechny údaje a zvolte, zda máte zájem produkt reklamovat, vyměnit nebo jen vrátit bez udání důvodu ve 14 denní lhůtě.
2. Po odeslání formuláře bude vaše žádost manuálně zpracována. Po zpracování Vám na zadaný mail zašleme informace o dalším postupu dle konkrétní situace.
3. Pokud další informace k uplatnění reklamace nebo odstoupení nepotřebujete, klidně si přímo vytiskněte reklamační formulář nebo vzor pro odstoupení/výměnu a zašlete nám jej spolu s produktem zpět na adresu halierik.cz Malá 2945/2B 022 01 Čadca . Produkty doporučujeme zasílat doporučeně, pro případ ztráty balíku.
4. Po přijetí produktu bude Vaše žádost vyřízena v co nejkratší době, nejpozději však v zákonné lhůtě. O vybavení Vás budeme informovat mailem.
Máte nějaké otázky? Zodpovíme je. Prosíme o pečlivé vyplnění kontaktních údajů.